piątek, 4 listopada 2016

MAKARON WARZYWNY Z ORIENTALNYM SOSEM

Dawno mnie nie było, oj bardzo dawno... Nie oznacza to jednak wcale, że przestałam się zdrowo odżywiać, porzuciłam wegańską dietę i przestałam trenować, nic z tych rzeczy! Musiałam trochę odpocząć od blogowania. Nowe przepisy będą się pojawiać co jakiś czas, ale ze względu na dużo obowiązków w życiu zawodowym nie będzie ich aż tak dużo...

Dzisiaj mam dla Was przepis na super sałatkę z surowych warzyw z dodatkiem nutki orientalnej. Do jej przyrządzenia użyłam urządzenia o nazwie spiralizer. Jeśli nie macie czegoś takiego w swojej kuchni, możecie użyć obieraczki julienne lub, po prostu pokroić warzywa w cienkie słupki. Przepis jest banalnie prosty, a smak wyjątkowy. Polecam :)

Pamiętajcie, że pod każdym postem publikuję wartości odżywcze potrawy.

Zachęcam do polubienia Zielonej Diety na FACEBOOKU :)
 




MAKARON WARZYWNY Z ORIENTALNYM SOSEM

Składniki:
  • 1 duży ogórek, ze skórą
  • 2 marchewki, obrane
Sos:
  • 1 łyżeczka octu ryżowego
  • 1 łyżka soku z limonki
  • 1 łyżka syropu klonowego lub z agawy
  • 1 łyżka surowego oleju sezamowego
  • 1 łyżka sosu sojowego (opcjonalnie)
  • pieprz i ostra papryka, do smaku
  • sezam czarny i biały do posypania

Przygotowanie:
 

Ogórka i marchewki kroimy przy użyciu obieraczki julienne lub spiralizera na cienkie nitki. Przekładamy do miski.

Wszystkie składniki sosu dokładnie mieszamy, doprawiamy do smaku. Sosem polewamy przygotowane warzywa, posypujemy sezamem. 

Smacznego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz