środa, 25 listopada 2015

ULUBIONE ZIELONE SMOOTHIE

Dzisiaj mój ulubiony, jak do tej pory, przepis na zielone smoothie. Piję go najczęściej rano, bo jest pożywne i bogate w składniki odżywcze. To źródło witaminy A, C oraz żelaza. Cudownie oczyszcza organizm i pobudza. Polecam :)

Ja w swoim przepisie wykorzystałam gotową mieszankę chlorelli, spiruliny, młodego jęczmienia i młodej pszenicy. Jeśli takiej nie macie, możecie ją zastąpić, np. samym młodym jęczmieniem lub spiruliną albo zwyczajnie pominąć :)

Pamiętajcie, że pod każdym postem publikuję wartości odżywcze potrawy.

Zachęcam do polubienia Zielonej Diety na Facebooku :)

 



ULUBIONE ZIELONE SMOOTHIE

Składniki (1 porcja):

  • 1 szklanka szpinaku, świeżego
  • 1 banan
  • 1 gruszka
  • 5 truskawek, użyłam mrożonych
  • 1 łyżeczka Green Mix (użyłam takiego), młodego jęczmienia lub spiruliny

Przygotowanie:

Do blendera przekładamy szpinak, dodajemy 1 szklankę wody i miksujemy na najwyższych obrotach do momentu dokładnego rozdrobnienia szpinaku. Dodajemy pozostałe składniki, ponownie miksujemy. 

Smacznego :)


 

4 komentarze: