poniedziałek, 2 listopada 2015

POCZĄTKI, CZYLI JAK TO WSZYSTKO SIĘ ZACZĘŁO...

Wiele osób na co dzień zadaje mi pytania na temat mojej diety. Jak to się stało, że zmieniłam sposób odżywiania? W jaki sposób komponuję swoje posiłki? Czy to, że nie jem mięsa wpływa na moje zdrowie, samopoczucie? Czy nie mam niedoborów składników odżywczych, witamin, czy na co dzień korzystam z suplementów diety. Te wszystkie pytania skłoniły mnie do pisania tego bloga. To właśnie na nim będę zamieszczać przepisy, które codziennie wykorzystuję w mojej diecie. Będą pojawiać się również zdrowe słodycze, bo tylko takich nigdy sobie nie odmawiam. Na co dzień ćwiczę minimum 3 razy w tygodniu, pracuję i wkrótce planuję również rozpocząć kolejne studia. Nie mam więc zbyt dużo czasu na gotowanie. Mimo to bardzo rzadko jadam na mieście. moje przepisy są proste, często wieczorem przygotowuję lunch na następny dzień. Mam nadzieję, że jakość moich zdjęć nie przeszkodzi w tym, abyście korzystali z moich przepisów :) Ja po prostu nie mam czasu na stanie ze statywem i komponowanie kolejnych ujęć. Jeśli macie jakiekolwiek pytania, piszcie w komentarzach lub wysyłajcie wiadomości na fb :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz