czwartek, 19 listopada 2015

NOCNA OWSIANKA KAWOWO-CZEKOLADOWA

Przerażające jest to, jak bardzo wiele ludzi nie jada rano śniadań. Zazwyczaj tłumaczą się tym, że rano brakuje im czasu. Postanowiłam więc dzisiaj opublikować przepis na śniadanie, które przygotowujemy dzień wcześniej. Rano wystarczy tylko dodać ulubione dodatki i gotowe. Ta owsianka idealnie nadaje się też do zabrania ze sobą do pracy. Jest bardzo sycąca, a dodatek kawy działa pobudzająco :)

Płatki owsiane to takie moje poranne SUPERFOODS :) zawierają dużą ilość błonnika, wspomagają trawienie i pomagają w utrzymaniu odpowiedniego poziomu cukru we krwi. Są także dobrym źródłem żelaza, magnezu oraz potasu :)

Pamiętajcie, że pod każdym postem publikuję wartości odżywcze potrawy.

Zachęcam do polubienia Zielonej Diety na Facebooku :)
 




NOCNA OWSIANKA KAWOWO-CZEKOLADOWA

Składniki (na 1 porcję):
  • 1/2 szklanki płatków owsianych zwykłych
  • 3/4 szklanki mleka roślinnego (ja użyłam domowego mleka z nerkowców z tego przepisu)
  • 1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej
  • 1 łyżeczka kakao
  • 1 łyżeczka syropu klonowego
  • dowolne dodatki (u mnie 1/2 banana, 2 łyżki pestek granatu i pulpa po zrobieniu mleka z nerkowców)

Przygotowanie:

Do słoika wsypujemy płatki, dodajemy kawę, kakao, syrop klonowy i zalewamy mlekiem.

Słoik zakręcamy i potrząsamy nim do momentu wymieszania wszystkich składników.

Odkładamy na noc do lodówki.

Rano owsianka jest gotowa, wystarczy dodać do niej ulubione dodatki.

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz